نکات تکنولوژی

نکات تکنولوژی

نکات تکنولوژی

نکات تکنولوژی

تاریخ تیندر را چگونه تعیین کنیم؟

بستن قرارداد با سوپیشینه های تاریخ

اگر مسابقه شما در شهر جدید است: کسی که به منطقه سفر می کند یا تازه وارد است، احتمالا از بهترین بارها یا رستوران های منطقه اطلاعی نخواهد داشت. پیشنهاد می کنیم نوار مورد علاقه خود را که دارای نوشیدنی های خاص یا تم منحصر به فرد است، به مسابقه تان نشان دهید.

اگر شما هم سلیقه مشابهی در موسیقی دارید: رفتن به یک کنسرت در این هفته شما را به مسابقه تیندر دعوت می کند. دیدن یک گروه در یک بار به شما چیزی برای صحبت کردن می دهد. یک کنسرت یا رویداد مشابه در بار باعث می شود که نوشیدنی ها جریان داشته باشند و مکالمه بدون مشکل خیره شدن به یکدیگر از آن طرف میز ادامه پیدا کند.

اگر مسابقه شما می خواهد سگ شما را ملاقات کند: اگر سگی در تصاویر پروفایل خود دارید، احتمالا در مورد آن ها زیاد از شما سوال می شود. قرار ملاقاتی تنظیم کنید که شامل بهترین دوست مانی باشد. پیشنهاد کنید به پیک نیک در پارک سگ محلی بروید، یا در یک کافه دوست دار سگ قهوه بخورید.

و یک چیز دیگر: اگر می خواهید یک قرار ملاقات مناسب داشته باشید، از مسابقه تان تا خانه تان نپرسید، حتی اگر برای یک وعده غذای خانگی مناسب باشد. می توانید از مسابقه تان بپرسید که قبل از آن ملاقات کرده اید و آن ها در اطراف شما احساس راحتی می کنند.


بعد از اینکه قرار ملاقاتی در تیندر گذاشتید

داشتن یک مکالمه عالی؟ نکته مهم این است که پس از تعیین تاریخ لازم نیست چت کردن را متوقف کنید. اگر واقعا به صحبت های خود علاقه مند و درگیر هستید، مسابقه شما از شما قدردانی خواهد کرد.

ادامه چت به شما نشان می دهد که بیش از یک شب تفریح در تیندر هستید. پس از تعیین تاریخ در Tinder، نام فیسبوک یا پروفایل خود را پیشنهاد دهید.


https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%DB%8C%D9%86%D8%AF%D8%B1_(%D8%A7%D9%BE)