نکات تکنولوژی

نکات تکنولوژی

نکات تکنولوژی

نکات تکنولوژی

اتصال مک فلیت وود

وقتی نوبت به الهام‌گیری از موسیقی وحشی می‌رسید، جنکینز رید نیاز داشت به‌عنوان نقطه شروع، فراتر از Fleetwood Mac نگاه نمی‌کرد. Fleetwood Mac یکی از پرفروش‌ترین آثار دهه 70 بود و تاریخچه پرحادثه مربوط به ساخت آلبوم نمادین آنها در سال 1977، Rumours، به خوبی مستند شده است. در هنگام ورود به استودیوی ضبط، دو زوج در گروه - استیوی نیکس و لیندزی باکینگهام و کریستین و جان مک وای - از هم جدا شده بودند و با افراد دیگر رابطه داشتند و به احساسات دلخراش یا خشمگینی که نوازندگان منتقل می کردند، دامن می زدند. به آهنگ هایی در مورد شریک سابق خود.

جنکینز رید در گذشته توضیح داده بود که اولین هسته ایده برای دیزی جونز از خاطره او ناشی از تماشای فیلمی از استیوی نیکس در حال اجرای آهنگ Landslide از آلبوم سال 1975 Fleetwood Mac آنها بود، در حالی که باکینگهام به شدت آن را تماشا می کرد. او گفت: "این خیلی شبیه دو نفر به نظر می رسید که عاشق شده اند. با این حال، ما هرگز واقعاً نمی دانیم بین آنها چه چیزی زندگی می کرد." من می‌خواستم داستانی در مورد آن بنویسم، در مورد اینکه چگونه خطوط بین زندگی واقعی و اجرا می‌تواند محو شود، درباره اینکه چگونه آواز خواندن در مورد زخم‌های قدیمی ممکن است آنها را تازه نگه دارد.»

البته داستان Fleetwood Mac را نمی توان بدون ذکر عادات دارویی آنها بیان کرد. یکی از بهترین دوره‌های موسیقی لس‌آنجلس در صنعت در آن زمان، استفاده از کوکائین و سایر مواد غیرقانونی بود – میک فلیت‌وود زمانی ادعا کرد که مقدار کوکائینی که او در این دوره خرخر کرده بود به طول هفت مایل می‌رسید. استیوی نیکس به طور گسترده در مورد اعتیاد خود به مواد مخدر صحبت کرده است، که با افزایش موفقیت گروه به موفقیت جهانی افزایش یافت. شخصیت دیزی جونز آشکارا به شدت مدیون نقش اول فیلم Fleetwood Mac است. از رفتار کودک وحشی او گرفته تا حساسیت کیهانی او، و لباس صحنه اثیری، منگوله دار و شناور. خوانندگان سفر دیزی را از سوء مصرف مواد تفریحی به اعتیاد خطرناک دنبال می کنند - چیزی که او را با هم گروه متاهلش، بیلی، معتادی که با هوشیاری دست و پنجه نرم می کند، پیوند می دهد و با او درگیر یک رابطه عاشقانه عذاب آور و عاطفی می شود.

در همین حال، شخصیت کارن، نوازنده کیبورد انگلیسی که مستقیم صحبت می‌کند و بدون دردسر در گروه قرار دارد، برای کریستین مک‌وی فقید تقریباً مضاعف است. بوکانان می‌گوید این درهم‌آمیختگی یک گروه داستانی با فلیت‌وود مک بسیار دوست‌داشتنی - که هرگز فیلم زندگی‌نامه‌ای قطعی از آن‌ها وجود نداشته است - یکی دیگر از عوامل کلیدی در جذابیت این کتاب و اکنون سریال تلویزیونی است. "این یک متقاطع فرهنگی بسیار خوب است. من زنان زیادی را می شناسم که واقعاً Fleetwood Mac را دوست دارند، احتمالاً به این دلیل - برخلاف بسیاری از موسیقی های آن دوره - در واقع زنان در Fleetwood Mac وجود دارند. من دیزی و کارن را دوست دارم مانند من عاشق استیوی هستم. نیکس و کریستین مک وی."

تیلور بر اساس این که این گروه بزرگ‌ترین گروه در آن دوره زمانی بود، میله فوق‌العاده بالا را تعیین کرد، بنابراین می‌دانستیم که باید افرادی را در بالاترین سطح بازی آنها استخدام کنیم - برد مندلسون

با این حال، در حالی که به نظر می رسد Fleetwood Mac یک طرح اولیه برای دیزی جونز و شش است - و شباهت های قابل توجه زیادی وجود دارد - جنکینز رید توضیح می دهد که او تاریخ آنها را بیشتر به عنوان پس زمینه ای برای داستان خود می بیند: "از نظر من، این یک داستان نیست. داستانی درباره Fleetwood Mac. این داستان تخیلی است و هیچ اتفاقی در داستانی که واقعاً برای Fleetwood Mac رخ داده است، به هیچ وجه مشخص یا خاص وجود ندارد. این فقط در مورد vibes است، vibes Fleetwood Mac. اما در ایجاد این حس، ما توانستیم یک چیز بسیار را بیان کنیم. داستان متفاوت."

براد مندلسون، تهیه کننده اجرایی، می‌افزاید: «من فکر می‌کنم هر زمان که داستانی درباره دهه 70 بنویسید، از فلیت‌وود مک الهام می‌گیرید. اما لیندا راندشتات، تام پتی، بروس اسپرینگستین، همه کسانی که الهام‌بخش تیلور و نویسندگان سریال بودند نیز هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد