نکات تکنولوژی

نکات تکنولوژی

نکات تکنولوژی

نکات تکنولوژی

مهم ترین سخنرانی های TED

1- چرا فکر کردن به زشت بودن برای شما بد است؟

این یکی شما را مانند هسته تکان خواهد داد.

ما به عنوان یک زن، در مورد ظاهر خود وسواس به خرج می دهیم. حتی مطمئن ترین ما در برخی موارد نگران این هستیم که چگونه به نظر می رسیم و دیگران در مورد ظاهر ما چه فکر می کنند.اینجا را بخوانید.

این بحثی است که من به طور مرتب آن را تماشا می کنم و هر بار شیفته آن می شوم. و این بحثی است که مطمئنا فرزندانم را وادار به تماشای آن خواهم کرد.

این باعث می شود باخود فکر کنم، بدون اینکه حتی متوجه شوم، خودم را در برابر چه چیزی محک می زنم. قطعا باعث می شود در نحوه نگاهم به خودم و همچنین نحوه صحبت کردن با خودم تجدید نظر کنم.

از هر ۱۰ دختر در حال حاضر ترجیح می دهند کاری انجام ندهند چون فکر نمی کنند به اندازه کافی خوب به نظر برسند.

2- آدیرا سویتاک- آنچه بزرگسالان می توانند از کودکان بیاموزند

من کاملا این سخنرانی TED را می پرستم، و نه فقط به این دلیل که توسط یک کودک ۱۲ ساله ارائه می شود.

آدورا یادگیری خیابانی دو طرفه را به چالش می کشد که در آن کودکان از بزرگسالان یاد می گیرند و بزرگسالان از کودکان یاد می گیرند.

او در مورد اینکه چگونه کودکان مانند بزرگسالان موانع را نمی بینند صحبت می کند و بنابراین دامنه امکانات آن ها بسیار گسترده تر است.

یک یادآوری خوب برای ما وقتی که مدام می گوییم تو نمی توانی این کار را با بچه هایمان بکنی (می دانم که این کار را می کنم.)

3- جیمی الیور- به همه کودکان درباره غذا آموزش دهید.

این اولین سخنرانی TED بود که من تا به حال تماشا کردم (و از آن لحظه به بعد بود).

من عاشق علاقه جیمیسون به آموزش غذاهای واقعی به کودکان هستم و به عنوان یک توسعه دهنده، غذاهای واقعی را وارد مدارس سراسر جهان می کنم.اینجا توضیح داده شده است.

چنین پیام مهمی برای بچه های ما.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد